Najczęściej zadawane pytania

Dostawa

Płatność za złożone zamówienie jest możliwa:

  • szybkimi płatnościami Przelewy24
  • serwisem PayPal

Data dostawy paczki przez firmę kurierską, nie licząc czasu na przygotowanie przesyłki wynosi 1-3 dni robocze. Zamówienia wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na konto.

Nasze przesyłki dostarczane są za pomocą firmy kurierskiej DPD oraz Paczkomaty InPost.

Płatności

J Concept

M Bank

Nr konta: 96114020040000300280049081

Zwroty

Każdemu zakupowi przysługuje prawo reklamacji towaru. Do przesyłki należy dołączyć paragon oraz wypełniony formularz reklamacyjny.

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy: contact@jlove.pl

Adres do zwrotu i reklamacji :
J Love
Wzgórze Bernadowo 159
81–583 Gdynia

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY 

Każdy zakup w sklepie Jlove.pl podlega prawu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Towar spersonalizowany nie podlega temu prawu, gdyż obejmuje towary produkowane wg wskazań Klienta. Towar spersonalizowany to etui z zawieszką lub zawieszkami, które zostają wyprodukowane na indywidualne życzenie klienta.
Adres do zwrotu i reklamacji :
J Love
Wzgórze Bernadowo 159
81–583 Gdynia

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU 

Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wcześniej zostanie wysłana do Klienta decyzja dotycząca rozpatrzenia reklamacji smsem lub adres mailowy.

Przesyłki prosimy kierować bezpośrednio na nasz adres wraz z formularzem reklamacji:

J Love

Wzgórze Bernadowo 159

81–583 Gdynia