Najczęściej zadawane pytania
Dostawa
Płatność za złożone zamówienie jest możliwa:
- szybkimi płatnościami Przelewy24
- serwisem PayPal
Data dostawy paczki przez firmę kurierską, nie licząc czasu na przygotowanie przesyłki wynosi 1-3 dni robocze. Zamówienia wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na konto.
Nasze przesyłki dostarczane są za pomocą firmy kurierskiej DPD oraz Paczkomaty InPost.
Płatności
J Concept
M Bank
Nr konta: 96114020040000300280049081
Zwroty
Każdemu zakupowi przysługuje prawo reklamacji towaru. Do przesyłki należy dołączyć paragon oraz wypełniony formularz reklamacyjny.
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy: contact@jlove.pl
Adres do zwrotu i reklamacji :
J Love
Wzgórze Bernadowo 159
81–583 Gdynia
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY
Każdy zakup w sklepie Jlove.pl podlega prawu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Towar spersonalizowany nie podlega temu prawu, gdyż obejmuje towary produkowane wg wskazań Klienta. Towar spersonalizowany to etui z zawieszką lub zawieszkami, które zostają wyprodukowane na indywidualne życzenie klienta.
Adres do zwrotu i reklamacji :
J Love
Wzgórze Bernadowo 159
81–583 Gdynia
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wcześniej zostanie wysłana do Klienta decyzja dotycząca rozpatrzenia reklamacji smsem lub adres mailowy.
Przesyłki prosimy kierować bezpośrednio na nasz adres:
J Love
Bydgoska 9B/19
Gdynia 81-322