Refund policy

    • Zwroty
    1. Konsument, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, przy czym termin ten biegnie od dnia dostarczenia momenty wydania rzeczy, a jeżeli takiego momentu nie da się określić – od dnia zawarcia umowy.
    2. Zgodnie z Prawem Konsumenckim produkty wykonane na zamówienie indywidualne klienta nie podlegają zwrotom ani wymianom, dotyczy to etui z zawieszką lub zawieszkami, które Producent wykonuje na zamówienia Klienta.
    3. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

  1. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy: contact@jlove.pl
  2. Adres do zwrotu i reklamacji :
    J Love
    Bydgoska 9b/19
    81–322 Gdynia
    contact@jlove.pl
    609115300

    Prosimy o wysyłanie paczek na podany adres kurierem, zwroty oraz reklamacje wysłane do paczkomatów, nie będą odbierane. 
    POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY                                                          POBIERZ FORMULARZ ZWROTU