- W sklepie internetowym za złożone zamówienie można dokonać płatności w następujący sposób:
- Przelewem bankowym
- Poprzez zintegrowany ze sklepem system płatności Przelewy 24*
*operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
- Towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy DPD.
- W zakupu przez Konsumenta Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu należy niezwłocznie zgłosić taką wadę u przewoźnika lub oraz poinformować Sklep. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla ustawowych roszczeń Konsumenta, w szczególności praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady.
- W przypadku Klienta ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru przechodzi ze Sklepu na kupującego w momencie powierzenia towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w sytuacji, kiedy towar pozostaje nieodebrany Sprzedawca może dochodzić naprawienia szkody wyrządzonej przez zwłokę swojego kontrahenta oraz odebrania przez kupującego sprzedanego mu towaru (art. 475 k.c.). Ponadto, zgodnie z art. 551 k.c. jeżeli kupujący dopuścił się zwłoki w odebraniu rzeczy, Sprzedawca może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego.
Na wysokość wyżej wskazanych kosztów składa się: wynagrodzenie firmy kurierskiej (koszt wysyłki oraz odesłania towaru), dzienny koszt przechowania towaru oraz koszty przesyłki listowej poleconej z wezwaniem do zapłaty.
- Termin dostawy trwa do dni roboczych.